Miért?

Ebben a blogban a saját tapasztalataimat osztom meg Veled, aki még csak most gondolkodsz azon, hogy vajon mit csinálsz rosszul, hogyan tudnál javítani az életeden, de minden eddigi próbálkozásod kudarcot vallott. Hogy miért teszem mindezt? Azért, hogy értelmet adjak mindannak, ami velem történt. És ez az értelem a másokon való segítés. Így könnyebb elviselnem a "miért pont velem történt ez?" érzését.

Az objektív valóságot pedig Patricia Evans: Szavakkal verve című könyve szolgáltatja a saját tapasztalataimhoz. Nem bátorítalak és nem biztatlak semmire, mert minden élethelyzet más és más. Csupán segíteni szeretnék Neked, hogy felismerd azt a jelenséget, ami körülvesz, amiben élsz, és még csak nem is tudsz róla: a szóbeli bántalmazást.

2014. június 11., szerda

A bojler

Írtam egy listát azokról a dolgokról, amik még el sem készültek a házon, meg egy másikat azokról, amelyek elromlottak már, és hónapokig vagy évekig könyörögtem, hogy javíttassa meg, de a szóbeli bántalmazó - bár ígéretet tett rá - soha nem kerített rájuk sort. Amikor azt mondtam, hogy majd én elintézem, azt pedig nem engedte. Így telet el 3 év a folyós zuhanykabin, fél év a rosszul fűtő bojler társaságában... és még sorolhatnám (21 tétel van a két listán összesen). Ezeket most mind szép sorban megjavíttatom - gondoltam - mígnem tegnap arra mentem haza, hogy a bojler túlfolyójából úgy csurog már a víz, mint a csapból. Na, gondoltam, ennek fele se tréfa, azonnal kerítenem kell egy szerelőt, ez nem maradhat így, mert folyik a víz a vakvilágba, azaz nem is a vakvilágba, hanem a derítőbe, amit szintén jó pénzért szivattyúznak ki. Gyorsan mozgósítottam a kevés helyi kapcsolataimat, és a harmadik próbálkozásra valaki tudott ajánlani egy szerelőt. Ma reggel ki is jött, és 10.000 Ft-ért megjavította a bojlert. Ennyi lett volna.

Azt is megbeszéltem a szerelővel, hogy jövő héten kivízkőteleníti a bojlert, jövő hónapban pedig megcsinálja a zuhanykabint is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése