Miért?

Ebben a blogban a saját tapasztalataimat osztom meg Veled, aki még csak most gondolkodsz azon, hogy vajon mit csinálsz rosszul, hogyan tudnál javítani az életeden, de minden eddigi próbálkozásod kudarcot vallott. Hogy miért teszem mindezt? Azért, hogy értelmet adjak mindannak, ami velem történt. És ez az értelem a másokon való segítés. Így könnyebb elviselnem a "miért pont velem történt ez?" érzését.

Az objektív valóságot pedig Patricia Evans: Szavakkal verve című könyve szolgáltatja a saját tapasztalataimhoz. Nem bátorítalak és nem biztatlak semmire, mert minden élethelyzet más és más. Csupán segíteni szeretnék Neked, hogy felismerd azt a jelenséget, ami körülvesz, amiben élsz, és még csak nem is tudsz róla: a szóbeli bántalmazást.

2014. június 6., péntek

A negatív előjelű Pygmalion

"Ovidius költeményében Pygmalion beleszeret saját szobrába, és a szobrász imáját meghallgatva a szobrot az istenek életre keltik" forrás

Nos, ő is alakít Téged: addig-addig mossa az agyadat, amíg már nem vagy Önmagad, utána pedig a szemedre veti, hogy már nem az a nő vagy, akit megismert.

Patricia Evans Szavakkal verve című könyvében ez áll:

"Ha viszont a kapcsolatban az egyik fél nem önmaga ura, saját hatalmát a másk rovására fogja keresni, amivel rombolja partnerének a saját élete feletti hatalmát. A párkapcsolatból elillan az életöröm."

Én például sorban mondtam le a külföldi (köztük tengerentúli) kiküldetéseket, mert egy megmagyarázhatatlan páni félelem lett úrrá rajtam az utazással kapcsolatban, és ezt magamnak és a külvilágnak azzal magyaráztam meg, hogy van nekem jobb dolgom is annál, mint hogy hétvégén is dolgozzak. De ez nem volt igaz. Egyszerűen féltem elutazni, itt hagyni a szóbeli bántalmazót a gyerekekkel. Pedig régebben keresztbe-kasul utaztam az országot és Európát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése